Advertorialul – un must have al oricarui site

redactare advertoriale seo

Definitie: Advertorialul este o forma de publicitate in presa tiparita sau online ce ofera informatii despre un anumit produs sau serviciu in forma unui articol scris. In majoritatea cazurilor firma care detine produsul plateste un redactor pentru a ii publica astfel de articole.

Descriere: Reclamele sunt o forma de publicitate care apare in mass-media, fie ca sunt reviste, ziare sau site-uri web. Advertoriale sunt platite ca si continut.

Departamentele de marketing apeleaza la advertoriale seo – creare-optimizare-site.ro pentru a educa consumatorii online potentiali despre caracteristicile unui produs. Acesta poate fi utilizat pentru a viza un anumit set de persoane prin alegerea unui mediu potrivit pentru a publica anuntul.

Dar un advertorial intr-un ziar de afaceri ar implica educarea unui grup de oameni care sunt mai interesati de economie, de piete sau de produse financiare. Este un mijloc eficace pentru ca o companie sa se conecteze cu consumatorii sai printr-o poveste, spre deosebire de un anunt tipic traditional dintr-o revista, ziar sau pe un site web, sub forma unui anunt banner.

Un advertorial este mai detaliat decat un anunt si astfel ajuta consumatorii sa inteleaga mai multe despre produs. Anunturile sunt de obicei scrise de o agentie de publicitate sau de clientul insusi. Apoi achizitioneaza spatiul publicitar pe site sau intr-un ziar sau intr-o revista.

Este important sa retineti ca, de regula, la majoritatea publicatiilor, cuvantul „publicitate” este in mare parte tiparit cu litere mici in partea de sus sau de jos a anuntului dvs. advertorial. Unele ziare sau reviste au ales sa impinga aceste advertoriale in sectiuni speciale.

Un studiu realizat de specialistii de la „Contently” a constatat ca doua treimi dintre cititori au simtit ca au fost inselati atunci cand si-au dat seama ca un articol sau un videoclip pe care l-au vizionat a fost sponsorizat de un brand. Astfel, pericolul advertorialelor poate fi acela ca pot provoca pierderi de incredere in randul publicului consumator.