Gimnastica acasa – un sport la indemana oricui

gimnastica

Nu toata lumea isi poate permite sa mearga in mod constant la o sala de gimnastica sau la sala de fitness, dar dorinta de a fi in forma si de a isi dezvolta conditia fizica ramane in continuare. Ce sa faceti in astfel de cazuri? Nu trebuie decat sa va reamintiti ca intotdeauna, cea mai importanta prioritate este dorinta irezistibila si aspiratia.

Nu este necesar sa aveti o camera separata pentru a face sport sau gimnastica. La urma urmei, puteti face exercitii la domiciliu. Gimnastica acasa nu este cu nimic mai rea decat cea practicata intr-o camera speciala. Este important sa incercati sa faceti antrenamentul corect.

Clipurile video din mediul online va propun numeroase exercitii

Mai intai trebuie sa va conectati la procesul in sine si sa creati un mediu confortabil. Aveti grija ca nimic sa nu va impiedice sau sa va distraga. Porniti muzica potrivita – va va crea ambianta optima.

Pentru a avea incredere in corectitudinea exercitiilor selectate, consultati un specialist, dar daca nu puteti face acest lucru, aveti o cale de iesire, si anume numeroasele clipuri video urcate pe Internet, in care sunt aratate exercitii privind gimnastica la domiciliu. De asemenea, puteti cumpara un CD cu astfel de lectii de gimnastica. In ambele cazuri aveti sansa de a invata cum sa va creati propriul program de formare si sa-l desfasurati in mod consecvent.

Cele mai populare sunt urmatoarele exercitii:

• pentru muschii gatului: se inclina spre lateral si spre inainte, rotirea capului;

• pentru muschii umarului: rotatie si oscilatie a bratului;

• pentru muschii torsului: flotari si abdomene;

• pentru muschii coapsei: miscari tip „bicicleta” si „foarfece” si genuflexiuni, iar pentru cei ai gambei: sarituri cu coarda;

• pentru muschii spatelui: extensii cu mainile sus si coborari ale acestora catre varfurile degetelor de la picioare.

Acest ultim exercitiu este cel mai simplu si potrivit pentru aproape toata lumea.

Necesitatea repausului

Exista o multime de astfel de exercitii si toate sunt de o importanta deosebita si benefice pentru mentinerea tonusului intregului corp. Ele nu sunt noi, dar intotdeauna utile si eficiente. Dupa efectuarea fiecarui set de exercitii, nu uitati sa va intindeti muschii.

Ca si in timpul oricarui antrenament, urmati reguli si instructiuni clare, nu este necesar sa efectuati imediat mai multe exercitii complexe consecutiv, acest lucru va va extenua si va va impiedica sa exersati pentru un timp. Este nevoie de repaus si gimnastica in mod alternativ. Luati in considerare recomandarile instructorilor sau vizionati videoclipuri tematice care va vor permite sa va descoperiti limitele si sa nu fortati organismul in mod inutil.