Tipografia si publicitatea

tipografie si publicitate

Tipografia – trecut și viitor

Tipografia a fost mult timp o parte vitală a materialelor promoționale și a publicitatii. Designeri folosesc adesea fonturi pentru a seta o temă și starea de spirit într-o reclama; de exemplu utilizând un text mare cu caractere aldine (bold), pentru a transmite un mesaj special pentru cititor. Alegerea fontului este adesea folosita pentru a atrage atenția la un anumit anunț, combinată cu utilizarea eficientă de culoare, forme și imagini.

Astăzi, tipografia in publicitate reflectă de multe ori marca unei companii. Fonturile folosite în reclame transmit mesaje diferite pentru cititor, cele clasice sunt pentru o personalitate puternică, în timp ce cele mai moderne pot transmite aspect curat, neutru. Fonturi aldine sunt utilizate pentru a face declarații și a atrage atenția. În orice design, trebuie atins un echilibru între aspectele de impact și comunicarea vizuală. Tehnologia digitală în secolele XX și XXI a permis crearea de fonturi pentru publicitate, care sunt mai mult fonturi experimentale decat tradiționale.

Marketing și publicitate

Designul de comunicare este o disciplină de frontiera între design și dezvoltarea informatiei – ce este preocupata de modul în care mass-media (cum ar fi anumite pliante, publicații tiparite ori mass-media electronica) comunică cu oamenii. O abordare de design de comunicare nu se referă numai la dezvoltarea mesajului din punct de vedere estetic în mass-media, dar și cu crearea unor noi canale de mass-media pentru a se asigura ca mesajul ajunge la publicul țintă. Unii designeri folosesc design grafic și design de comunicare combinand efectele.Tipografia este un exemplu clasic de design de comunicare.

O tipografie care se ocupa cu imprimarea materialelor publicitare poate oferi o gama largă de produse. Cele mai cunoscute materiale promotionale sunt pliante, fluturasi, flyere, cataloage, broșurile si mapele de prezentare. Mai nou, au aparut in arsenalul agențiilor de marketing și alte instrumente de promovare, cum sunt de exemplu wobblerele, posterele sau foile cu antet.

Daca vrei să îți promovezi firma, cel mai simplu este să cauți in mediul online o agenție sau o tipografie ce se ocupă și cu publicitatea.

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie-l în rețelele sociale

Lasă un răspuns