Beneficiile utilizarii hashtag-urilor in social-media

Semnul hashtag

Hashtag-ul este foarte frecvent utilizat pe retelele de social-media. Acest semn a devenit popular printre noi inca din 2007, cand Twitter a inceput sa utilizeze hashtag-ul ca metoda de indexare a cuvintelor cheie pentru descoperire cat mai usoara a rezultatelor acestora. Alte siteuri de social-media au devenit tot mai populare, iar hashtag-urile sunt acum omniprezente. Termenul a devenit atat de obisnuit, incat a fost adaugat in Oxford English Dictionary in 2010.

Un hashtag este un cuvant sau un grup de cuvinte precedat de semnul diez, #, care este utilizat pentru a clasifica si cauta conversatii despre un anumit subiect sau tendinta. Un hashtag este un link catre un grup de postari care utilizeaza acelasi hashtag. Primul hashtag a fost postat la data de 23 august 2007 de catre Chris Messina, designer de produse si consultant pe internet.

De ce sa folosim hashtag-uri?

Hashtag-urile au devenit o parte integranta a vietii noastre de zi cu zi datorita retelelor sociale, fiind adesea folosite ca si comentarii. Fiecare agent de marketing doreste sa utilizeze hashtag-uri care sa ajute internautii la descoperirea continutului lor si sa se angajeze in discutii mai largi despre subiecte relevante privind o anumita afacere.

De asemenea, hashtag-urile sunt utile pentru a observa tendintele si pentru a tine evidenta ultimelor stiri. Daca faceti clic pe un hashtag, veti obtine un flux de mesaje in timp real, folosind-ul pentru a obtine o prezentare generala a evenimentului. De asemenea, puteti sa va impartasiti interesul sau afacerea dvs. utilizand un anumit hashtag, astfel incat persoanele care cauta acel subiect sa va poata gasi postarea.

Importanta hashtag-urilor pentru afaceri

Desi hashtagurile au fost create pentru a organiza continutul, ele au devenit de atunci o modalitate de a crea conversatii si promotii pentru marci si oameni. Avantajele oferite de hashtag-uri:

  • daca sunteti un agent de marketing, hashtagurile reprezinta o oportunitate excelenta pentru dvs. de a crea comunicare, de a face conversatie, fara sa va faceti griji in legatura cu gasirea membrilor, deoarece acestia va vor gasi singuri;
  • hashtag-urile pot conduce la vanzari, sunt cuvinte magice pentru orice afacere. Un hashtag adecvat combinat cu un tweet inteligent poate chiar sa va imbunatateasca reputatia online.

Trebuie sa retineti faptul ca un hashtag este un singur cuvant. Nu ar trebui sa existe spatii, chiar daca termenul contine mai multe cuvinte, semne de punctuatie si caractere speciale. Diferitele cuvinte ale unui hashtag mai lung se pot distinge prin utilizarea literelor mari. Inainte de a folosi un hashtag pe o anumita retea social-media, cititi mai intai regulile acesteia. In timp ce principiile de baza sunt aceleasi, regulile variaza de la un canal social la altul.

De exemplu, Twitter se concentreaza mai mult pe subiectul in sine, in timp ce Instagram se concentreaza mai mult pe descrierea subiectului. Hashtag-urile nu sunt doar pentru marketing si promovare, ci si pentru interactiune. Puteti folosi hashtag-uri pentru a incepe si a purta conversatii, iar interactiunea cu utilizatorii dvs. este cheia unei afaceri prospere.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?