De ce sa creezi un magazine online? 5 motive cat se poate de bune

De ce sa creezi un magazine online? Ce avantaje ai?

Ai un magazin fizic si cauti in prezent sa iti dezvolti afacerea pe o scara mai larga? Descopera care sunt motivele pentru care ar trebui sa te aliniezi si tu trendului online.

Pentru toti cei interesati de realizare magazin online am adunat principalele avantaje oferite de aceasta varianta.

Peste 72 de milioane de euro cifra de afaceri pentru e-commerce in 2016. Aceste cifre vorbesc de la sine, insa, inca nu esti complet convins sau nu stii de unde sa incepi atunci cand vine vorba de creare magazin online. Ca si comerciant, iti imaginezi cu siguranta ca aceste cifre se refera doar la gigantii web si preferi sa te concentrezi asupra comertului local.

Cu toate acestea daca iti creezi un magazin online vei avea doar de castigat. Iata principalele motive pentru care ar trebui sa faci si tu acest pas important pentru afacerea ta.

1: Web: unealta esentiala pentru orice consumator

Avem in jur de 16 milioane de internauti. Cu alte cuvinte, internetul face parte din viata noastra de zi cu zi si reprezinta o sursa imensa de prospectare. Acesti internauti cumpara din ce in ce mai des online si vor continua sa faca acest lucru si in viitor. Piata e-commerce a depasit 80 de miliarde de euro in 2017. Numeroase sunt persoanele care prefera sa comande din confortul propriei case, asezate confortabil pe canapea. Acest lucru le ajuta sa economiseasca timp, uneori chiar bani.

Numeroase sunt persoanele care au deja un magazin fizic si se gandesc la crearea unui magazin online, un lucru absolut obligatoriu in ziua de azi pentru a raspunde nevoilor cumparatorilor.

2: O vizibilitate crescuta

Cu un magazine fizic esi deschis “doar” 40 de ore pe saptamana: spre exemplu, de marti pana sambata intre 9-18. Crearea unui site de e-commerce iti permite sa fii deschis chiar si cand magazinul tau fizic este inchis. Cu ajutorul site-ului web, compania ta este deschisa 7 zile din 7, 24 de ore din 24, adica 168 de ore pe saptamana, de 4 ori mai mult decat in cazul unui magazin fizic.

3: Disparitia granitelor

Continuand ideea precedenta, nu te vei adresa doar localnicilor din orasul tau de origine ci vei avea clienti din intreaga tara. Zona ta de deservire nu are limite. Daca pe site oferi optiunea de traducere in engleza sau in spaniola atunci pot spera ca sa ajungi in tarile in care se vorbeste aceste limbi, turistii sau chiar rezidentii straini care locuiesc pe acest teritoriu.

Drept urmare, crearea unui site e-commerce iti permite sa iti largesti clientela, sa cuceresti noi si noi piete si, evident, sa iti cresti cifra de afaceri.

4: Costuri reduse

Atunci cand ai un magazin fizic trebuie sa platesti vanzatorii, sa platesti chirie pentru spatiu si alte taxe si facturi. Daca creezi un magazin online vei realiza economii substantiale  deoarece costurile de tranzactie sunt reduse si intermediarii sunt mult mai putini. In plus, daca vei opta pentru drop shipping (livrare directa) nu va mai trebui sa platesti pentru stocare deoarece acest lucru, la fel ca si livrarea, sunt asigurate de furnizor.

5: Mai multe produse decat intr-un magazine fizic

In magazinul fizic, dispui de o suprafata de vanzare si/sau de stocare limitata si, drept urmare, numarul de produse expuse publicului este redus. Cu un magazin online, nu exista limite.

Un mic sfat: propune unele produse mai intai pe site-ul online inainte de a le expune in magazinul fizic pentru a vedea daca vor avea sau nu succes.

Speram ca aceasta lista de avantaje ti se par suficiente pentru a te lansa pe web si te-au convins de importanta deschiderii unui magazin online pentru a-ti dezvolta afacerea  si pentru a creste cifra de afaceri.

Imagine preluata:

Business vector created by pikisuperstar – www.freepik.com

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie-l în rețelele sociale

Lasă un răspuns